Registrácia

 

Ako si vytvorím hráčske konto?

Registrácia začína na stránke https://moj.doublestar.sk/registracia a skladá sa zo 4 krokov: 

  1. Založenie hráčskeho konta -  zadáte kontaktné údaje ako email, telefón a takisto prihlasovacie meno a heslo, ktoré budú slúžiť k prihláseniu do Vášho hráčskeho konta. Po overení Vášho telefónneho čísla SMS kódom, môžete pokračovať ďalej.
  2. Doplnenie osobných údajov - doplníte údaje ako meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, číslo bankového účtu pre vyplácanie výhier
  3. Overenie identity - pre overenie identity je potrebné nahrať do profilu 3 fotky - fotografiu prednej strany občianskeho preukazu, fotografiu zadnej strany občianskeho preukazu a fotografiu prednej strany druhého dokladu (druhý doklad môže byť karta poistenca, vodičský preukaz alebo pas)
  4. Overenie emailu - pre overenie emailu je potrebé kliknúť na odkaz, ktorý Vám bol odoslaný na email, ktorý ste zadali pri registrácii.

Fotografie dokladov (krok 3) môžete nahrať až po doplnení Vašich osobných údajov (krok 2). Doplnené osobné údaje musia korešpondovať s údajmi ktoré máte uvedené na nahratých dokladoch.

 

Neprišla mi overovacia SMS, čo mám robiť?

Overovacia SMS je väčšinou zaslaná do minúty, no vo výnimočných prípadoch to môže trvať až 5 minút. V prípade že Vám neprišla overovacia SMSka do piatich minút, kontaktujte našu podporu, ktorá Vám pomôže so založením Vášho hráčskeho konta.

 

Aké doklady je možné použíť k overeniu?

Pre overenie sa používa fotografia prednej strany občianskeho preukazu, fotografia zadnej strany občianskeho preukazu a fotografia prednej strany druhého dokladu (druhý doklad môže byť karta poistenca, vodičský preukaz alebo pas). Bližšie informácie k overeniu identity nájdete na tejto stránke - Často kladené otázky - Overenie identity

 

Neprišiel mi overovací email, aj keď som si ho nechal zaslať viac krát.

Skontrolujte si vo vašej emailovej schránke aj priečinky s nevyžiadanou postou a spamom. Ak nenájdete overovací email ani tam, potom kontaktuje našu zákaznícku podporu.

 

Môžem zadať IBAN partnera alebo rodinného príslušníka?

Nie. Výber bude umožnený iba na účty vedené v mene majiteľa hráčskeho konta. 

 

Môžem zadať zahraničný IBAN?

Nie. Výber peňazí bude umožnený iba na bankové účty vedené na Slovensku.

 

Momentálne žijem na inom mieste ako mám uvedené na občianskom preukaze, akú adresu mám uviesť?

Pre potreby správneho overenia potrebujeme adresu trvalého pobytu, teda tú, ktorú máte uvedenú na občianskom preukaze.

 

Môžem si založiť viac hráčskych účtov naraz?

Nie. Každý hráč môže vlastniť v jednej chvíli iba jeden hráčsky účet. 

 

Zrušil som si hráčske konto. Môžem znova hrať?

Áno. Treba sa znova zaregistrovať. Zrušené hráčske konto nie je možné obnoviť. 

 

Môj email/telefón, už bol použitý, čo mám robiť?

V takomto prípade kontaktujte podporu. Je možné, že ste si už účet založili v minulosti, ale zabudli ste. Podpora skontroluje že sa jedná o Váš účet, a znova Vám ho sprístupní, prípadne Vám umožní založiť si nový účet.

 

Som zahraničný hráč, môžem u hrať v DoubleStar kasíne?

Ak máte platné povolenie k pobytu v Slovenskej republiky, potom môzete zaregsitrovať a hrať.